Obchodní podmínky a GPDR

Všeobecné obchodní podmínky

  1. Všeobecná ustanovení

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále také jako „VOP“) upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím, kterým je Altánky-Domky-Andrej Kováč, sro, MR Štefánika 112, 027 44 Tvrdošín , IČO:5365 DIČ: 2121450232, Zápis v ORSR – Obchodní rejstřík Okresního soudu Žilina, oddíl: Sro, vložka č.. 76786/L (dále jen „prodávající“) a kupujícím – spotřebitelům, jejímž předmětem je koupě a prodej zboží na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.

Orgán dozoru:

Inspektorát SOI pro Žilinský kraj

Předměstská 71, PO BOX B-89, 011 79 Žilina 1 

Odbor výkonu dozoru

za@soi.sk

Tel. čj. 041/763 21 30, 041/724 58 68

fax č. 041/763 21 39

2. Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.

Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své obchodní činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti.

Právní vztahy prodávajícího se spotřebitelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, jakož i souvisejícími předpisy.

Podnikatelům se rozumí:

  • osoba zapsaná v obchodním rejstříku,
  • osoba, která podniká na základě živnostenského oprávnění,
  • osoba, která podniká na základě jiného než živnostenského oprávnění podle zvláštních předpisů,
  • osoba, která provádí zemědělskou výrobu a je zapsána do evidence podle zvláštního předpisu.

Podnikatelem se také pro účely VOP rozumí ten, kdo jedná v souladu s předchozí větou v rámci své podnikatelské činnosti. Uvede-li Kupující v objednávce své identifikační číslo (IČ), pak bere na vědomí, že pro něj platí pravidla uvedená ve VOP pro podnikatele.

Právní vztahy prodávajícího s kupujícím, kterým je podnikatel, výslovně neupravené těmito VOP ani smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku ve znění pozdějších předpisů, jakož i souvisejícími předpisy. V případě jakýchkoli rozdílů mezi VOP a individuální smlouvou, má přednost text smlouvy.

3. Elektronickou objednávkou se rozumí odeslaný elektronický formulář, obsahující informace o kupujícím, seznamu objednaného zboží z nabídky obchodu a celková cena objednávky, zpracovaný systémem obchodu.

4. Všeobecné obchodní podmínky blíže upravují a upřesňují práva a povinnosti provozovatele a kupujícího ve svém aktuálním znění a tvoří nedílnou součást kupní smlouvy.

Cena zboží a cena dodání zboží

Aktuální ceny zboží jsou uvedeny na www.altanky-domceky.sk. Všechny ceny za zboží a služby a veškeré poplatky v internetovém obchodě jsou uváděny včetně DPH. Do těchto cen se nezapočítává cena za dodání zboží na místo určené spotřebitelem. Cena za dodání zboží je hrazena spotřebitelem zvlášť dle platného ceníku. Více v sekci Doprava. Při osobním odběru v místě podnikání prodávajícího spotřebitel hradí jen cenu za zboží.

Objednání zboží a uzavření kupní smlouvy

1. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.

2. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:

– prostřednictvím svého zákaznického účtu, pokud provedl předchozí registraci v internetovém obchodě,

– vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.

3. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.

4. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „OBJEDNAT“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.

5. Bezodkladně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na emailovou adresu kupujícího.

6. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.

7. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonním čísle prodávajícího nebo elektronickou zprávou na email prodávajícího, obě uvedené v těchto obchodních podmínkách.

8. V případě, že došlo ke zjevné technické vadě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně vadnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky dle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o vadě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.

Zákaznický účet

1. Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.

2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoli jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.

4. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.

5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.

6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

Dodací lhůta

Expedice zboží je obvykle maximálně do 30 pracovních dnů. Dodací lhůta závisí na zvoleném způsobu doručení. Pokud to okolnosti vyžadují, prodávající a spotřebitel se mohou dohodnout na prodloužení dodací lhůty nebo na náhradním plnění ve stejné kvalitě a ceně.

Dodání zboží a platební podmínky

 1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující zaplatit následujícími způsoby:

– bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího čj. SK2309000000005178749273

– hotovosti při montáži

2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvní výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklad spojený s dodáním zboží.

3. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.

4. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.

5. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího zaplatit kupní cenu splněný okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.

6. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.

7. Zboží je kupujícímu dodáno:

  • na adresu určenou kupujícím v objednávce
  • osobním odběrem v provozovně prodávajícího.

8. Volba způsobu dodání se provádí v průběhu objednávání zboží.

9. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy dohodnut na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

10. Je-li prodávající dle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen zaplatit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

11. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv vad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě zjištění porušení obalu nasvědčujícího neoprávněnému vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

12. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího.

13. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za náhodnou ztrátu, poškození či zničení zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

Odstoupení od smlouvy

1. Právo na odstoupení od smlouvy

Odstoupení od smlouvy kupujícím, kterým je spotřebitel

1.1 Ve smyslu ustanovení § 7 zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupující právo od takto uzavřené smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží nebo od uzavření smlouvy o poskytnutí služby, přičemž je nezbytné, aby byl v uvedené lhůtě odeslán dopis o odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Toto právo má kupující iv případě, že si zboží objednané prostřednictvím internetu vyzvedl osobně v prostorách výdejního místa prodávajícího.

1.2 Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás informujte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením písemně nebo elektronicky a to prostřednictvím formuláře k tomu určeného, ​​který je dostupný na stránce obchodu. Pro doručení formuláře o odstoupení od smlouvy použijte kontaktní údaje: Altánky-Domečky-Andrej Kováč, sro, MR Štefánika 112, 027 44 Tvrdošín. e-mail: altankyorava@gmail.com

1.3 Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, zašlete-li oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy.

2. Důsledky odstoupení od smlouvy

2.1 Po odstoupení od smlouvy Vám vrátíme veškeré platby, které jste uhradili v souvislosti s uzavřením smlouvy, zejména kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží k Vám. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud jste si zvolili jiný druh doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení, který nabízíme. Platby Vám budou vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám bude doručeno Vaše oznámení o odstoupení od této smlouvy. Jejich úhrada bude provedena stejným způsobem, jaký jste použili při Vaší platbě, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným způsobem platby, a to bez účtování jakýchkoli dalších poplatků. 

2.2 Platba za zakoupené zboží Vám bude uhrazena až po doručení vráceného zboží zpět na naši adresu.                                                                                                                  

2.3 Zašlete nám zboží zpět nebo jej přineste na naši adresu nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění práva na odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím 14-ti denní lhůty.

2.4 Zboží zasílejte zasílejte zpět kompletní včetně kompletní dokumentace (doklad o koupi, příbalový leták, návod k použití apod.), nepoškozené, podle možnosti v originálním obalu a nepoužívané. Doporučujeme Vám zboží pojistit. Zásilky na dobírku nepřebíráme.

2.5 Při odstoupení od smlouvy kupující nese přímé náklady na vrácení zboží prodávajícímu. Při odstoupení od smlouvy kupující nese přímé náklady na vrácení zboží iv případě, bylo-li vrácení zboží realizováno prodávajícím prostřednictvím přepravní společnosti prodávajícího. Přímé náklady spojené s vrácením zboží nelze přiměřeně vypočítat předem. Podle dostupných informací je předpokládaný odhad těchto nákladů v závislosti na velikosti, hmotnosti zboží, vzdálenosti odkud se uskutečňuje vrácení zboží a od cen za které kupujícím vybraný přepravce poskytuje své služby ve výši od 4,80 EUR do 257 EUR.

2.6 V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží, které je použito a je poškozeno nebo neúplné nebo hodnota předmětného zboží je snížena v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží, má prodávající vůči kupujícímu nárok na náhradu škody ve výši hodnoty opravy zboží a uvedení zboží do původního stavu resp. prodávající má právo požadovat od kupujícího proplacení snížení hodnoty zboží a kupující je o této skutečnosti vyrozuměn.

2.7 V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží, které je používáno, poškozeno nebo neúplné, zavazuje se kupující uhradit prodávajícímu hodnotu, o kterou se snížila hodnota zboží ve skutečné výši, náklady, které vznikly prodávajícímu v souvislosti s opravou zboží a jeho uvedením do původního stavu kalkulováno dle ceníku pro pozáruční servis zboží.

2.8 Kupující je povinen ve smyslu tohoto bodu všeobecných obchodních podmínek prodávajícímu uhradit náhrady nejvíce ve výši rozdílu mezi kupní cenou zboží a hodnotou zboží v době odstoupení od kupní smlouvy.

Záruční podmínky:

Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem prodávajícího a platnými právními předpisy ČR. Jako záruční list slouží faktura.

Ochrana osobních údajů

Dodržujeme pravidla a proto je ochrana vašich osobních údajů pro nás důležitá. Osobní údaje zpracováváme ve smyslu těchto podmínek.

Výhrada omylů

Vyhrazujeme si právo na změnu technických, designových nebo jiných parametrů výrobků bez předchozího upozornění. Navzdory naší nejlepší snaze může dojít k omylům při technických, designových nebo jiných parametrech a vyobrazeních. Za tyto neneseme žádnou zodpovědnost.

Mimosoudní řešení sporů

1. Spotřebitel má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu, není-li spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního (mimosoudního) řešení sporu u subjektu alternativního řešení sporů, pokud prodávající na žádost podle předchozí věty odpověděl zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů ode dne jejího odeslání. Tím není dotčena možnost spotřebitele obrátit se na soud.

2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Slovenská obchodní inspekce, se sídlem: Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27, kterou je možné za uvedeným účelem kontaktovat na adrese Slovenská obchodní inspekce, Ústřední inspektorát, Ústřední inspektorát, řešení sporů, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27, nebo elektronicky na ars@soi.sk nebo  adr@soi.sk  Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr lze využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

3. Evropské spotřebitelské centrum Slovenská republika, se sídlem Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislavě, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktním místem dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on – line ao změně nařízení ( ES ) č . 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný Okresní úřad odbor živnostenského podnikání. Slovenská obchodní inspekce provádí ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č.j. 250/2007 Zz o ochraně spotřebitele ve znění nehorších předpisů.

Závěrečná ustanovení

1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce provozovatele v den odeslání elektronické objednávky s výjimkou pokud je mezi oběma stranami dohodnuto jinak.

2. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje všechna ustanovení Všeobecných obchodních podmínek a Reklamačního řádu ve znění platném v den odeslání této objednávky.

3. Vztahy mezi oběma stranami, které nejsou upraveny těmito Všeobecnými obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a jinými souvisejícími právními předpisy.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 18.11.2021

Ochrana osobních údajů

Altánky-Domečky-Andrej Kováč, sro, MR Štefánika 112, 027 44 Tvrdošín , IČ:53655893

DIČ: 2121450232, Zápis v ORSR – Obchodní rejstřík Okresního soudu Žilina, oddíl: Sro, vložka č.. 76786/L a jsme správcem vašich osobních údajů.

1. VŠEOBECNÉ INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ (dále jen „OÚ“).

Dodržujeme pravidla a proto je ochrana vašich OÚ pro nás důležitá. OÚ zpracováváme ve smyslu těchto podmínek.

Udělením souhlasu se zpracováním OÚ na portálu www.altanky-domceky.sk poskytujete souhlas vážný a svobodně daný, konkrétní, informovaný a jednoznačný projev vůle dotčené osoby (kupujícího) ve formě jednoznačně potvrzujícího úkonu ve smyslu nařízení evropského parlamentu a rady (EU) 2016/ 679, ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob při zpracovávání osobních údajů ao volném pohybu takových údajů, a také podle ustanovení zákona 18/2018 Sb., ze dne 29. listopadu 2017 o ochraně osobních údajů ao změně některých zákonů v platném znění provozovateli (dále jen „GDPR a ZÁKON“).

2. ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OÚ

Pokud jste nám poskytli OÚ, budou použity pro následující účely:

– k uzavření a plnění kupní smlouvy, zpracování platby, dodání produktu, případně výkonu ostatních souvisejících činností (jako například reklamační a jiné povinnosti související s právními předpisy v oblasti ochrany spotřebitele), uzavřené prostřednictvím www.altanky-domceky.sk mezi provozovatelem a kupujícím. Pro vyřízení objednávky jste nám poskytli údaje jméno, příjmení, adresu, e-mail, telefonní číslo a vaše platební údaje. E-mail a tel. kontakt slouží také jako komunikační prostředek.

Na váš e-mail, bude zasláno potvrzení objednávky, a zároveň můžete sledovat i stav vaší objednávky.

Osobní údaje zpracováváme na právním základě (čl. 6 /1/b GDPR a ZÁKONA) zpracování osobních údajů je nezbytné k plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je dotyčná osoba (kupující), nebo k provedení opatření před uzavřením smlouvy na základě žádosti dotčené osoby ( kupujícího) (bod. 2. 1) tj. jde o smluvní požadavek.

3. REGISTRACE

Kupující má možnost se na stránce www.altanky-domceky.sk registrovat. Kupujícímu je umožněno nakupovat i bez registrace.

V případě, že se rozhodnete nakupovat prostřednictvím registrace, vaše OÚ budeme zpracovávat takto:

Své konto si chráníte heslem. Přihlášením do svého konta získáte informace o svých objednávkách, můžete si upravovat své OÚ, jako nastavení zasílání newsletteru. Prosím, chraňte své heslo, provozovatel neodpovídá za zneužití hesla.

Založením konta na stránce  www.altanky-domceky.sk  souhlasíte, že OÚ ve vašem kontě bude vyhodnocováno a shromažďováno pro účely využití služeb. Založením tohoto konta nám také udělujete souhlas k vyhodnocování a vašeho nákupního chování se to znamená, jaké produkty jste si koupili, které produkty jste si zobrazili.

Pokud jste se registrovali, souhlasíte, že vaše uživatelské chování na stránce www.ferex.cz, bude přiřazeno vašemu zákaznickému kontu, abychom vám mohli poskytnout tento personalizovaný obsah (např. speciální akce a informace).

Pokud jste si to však rozmysleli a nechcete být nadále registrováni, můžete registraci ve svém kontě vymazat. Nakupovat na  www.altanky-domceky.sk  můžete kdykoli i jako neregistrovaný kupující tedy host.

4. TŘETÍ STRANY

Vaše osobní údaje mohou být poskytnuty třetím stranám. Během zpracování objednávky a plnění kupní smlouvy jsou údaje poskytnuty i třetím stranám jako dopravcům, kurýrům a smluvním partnerům, kteří nám dodávají zboží. OÚ kupujícího jsou zpracovávány, jen za účelem plnění smlouvy a na nezbytnou dobu blíže uvedenou v odst. 1 písm. 6 Doba zpracování.

5. MLADŠÍ JAKO 16 LET

Provozovatel v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti zpracovává osobní údaje na základě souhlasu dotyčné osoby zákonně, pokud dotyčná osoba dovršila 16 let věku. Tento e-shop není přímo určen osobám mladším 16 let. Osoba mladší 16 let může náš internetový obchod používat pouze, pokud k tomu udělí souhlas jeho zákonný zástupce (rodič nebo poručník).

6. DOBA ZPRACOVÁNÍ

Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů ode dne udělení ve smyslu těchto podmínek až po dobu 10 let při splnění účelu plnění ze smlouvy ods. 2.1.

Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů ode dne udělení ve smyslu těchto podmínek až po dobu 3 let při splnění účelu marketingových aktivit ods. 2.2.

7. BEZPEČNÝ PŘENOS DAT

Vaše osobní údaje jsou bezpečně přenášeny díky šifrování. Systém kódování SSL (Secure Socket Layer) se nejčastěji využívá pro bezpečnou komunikaci s webovými servery. Osobní údaje v našich systémech i internetová stránka jsou zabezpečeny přiměřenými technickými a organizačními opatřeními proti ztrátě, zničení, změně a dalšímu šíření údajů prostřednictvím neoprávněných osob.

V případě, že jste i registrovaný na naší stránce ferex.cz přístup k vašemu kontu máte pouze vy, proto dbejte, abyste s těmito údaji nakládali důvěrně. Provozovatel neodpovídá za neoprávněné nakládání nebo zneužití hesla.

8. PRÁVA DOTKNUTÉ OSOBY (kupujícího)

Kupující má právo ve smyslu GDPR na právo na opravu, právo na výmaz, právo na přenosnost údajů, právo namítat, právo na odvolání souhlasu, právo na přístup k informacím.

Právo na opravu

Kupující má právo, aby provozovatel bez zbytečného odkladu opravil nesprávné OÚ, které se týkají jeho osoby a doplnění neúplných OÚ.

Právo na výmaz

Kupující má právo na to, aby provozovatel bez zbytečného odkladu vymazal OÚ, které se jí týkají. Provozovatel je povinen bez zbytečného odkladu vymazat tyto OÚ, je-li splněn některý z těchto důvodů:

OÚ již nejsou zapotřebí pro účel, pro který byl získán nebo zpracován,

dotyčná osoba odvolá souhlas ke zpracování OÚ alespoň pro 1 konkrétní účel nebo souhlas je neplatný, pokud jeho poskytnutí vylučuje zvláštní předpis,

dotyčná osoba namítá zpracování OÚ podle a nepřevažují žádné oprávněné důvody pro zpracování OÚ nebo dotyčná osoba namítá zpracování OÚ podle týká se to přímého marketingu včetně profilování,

OÚ se zpracovávají nezákonně,

je důvodem pro výmaz splnění povinnosti podle tohoto zákona, zvláštního předpisu nebo mezinárodní smlouvy, kterou je Česká republika vázána, nebo

se OÚ získávaly v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti dotyčná osoba je mladší 16 let.

Pokud provozovatel zveřejnil OÚ a je povinen je vymazat, je zároveň povinen přijmout přiměřená bezpečnostní opatření, včetně technických opatření s ohledem na dostupnou technologii a náklady na jejich provedení, za účelem informování ostatních provozovatelů, kteří zpracovávají OÚ dotyčné osoby o její žádosti, aby tito provozovatelé vymazali. odkazy na její OÚ a jejich kopie nebo odpisy.

Právo na přenosnost údajů

Kupující má právo získat OÚ, které se jí týkají a které poskytla provozovateli, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu a má právo přenést tyto OÚ dalšímu provozovateli – prodejci, pokud je to technicky možné a pokud:

se OÚ zpracovávají na základě souhlasu dotyčné osoby, na základě smlouvy a na základě souhlasu dotyčné osoby, který je neplatný, pokud jeho poskytnutí vylučuje zvláštní předpis,

zpracování OÚ se provádí automatizovanými prostředky.

Právo namítat

Kupující má právo namítat zpracování OÚ, které se jí týkají, za účelem přímého marketingu včetně profilování v rozsahu profilování v rozsahu, v jakém souvisí s přímým marketingem, provozovatel je povinen dotyčnou osobu výslovně upozornit na její práva nejpozději při první komunikaci s ní, přičemž informace o tomto právu musí být uvedena jasně a odděleně od jakýchkoli jiných informací. Kupující své právo namítat může uplatňovat automatizovanými prostředky s použitím technických specifikací.

Odvolání souhlasu

Kupující má právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů, které se jí týkají. Odvolání souhlasu nemá vliv na zákonnost zpracovávání osobních údajů založeného na souhlasu před jeho odvoláním; před poskytnutím souhlasu musí být kupující o této skutečnosti informován. Kupující může souhlas odvolat stejným způsobem, jakým souhlas udělil.

Právo na přístup k informacím

Kupující má právo získat od provozovatele potvrzení o tom, zda se zpracovávají OÚ, které se jí týkají. Pokud provozovatel takové OÚ zpracovává, kupující má právo získat přístup k těmto OÚ a informace o:

účelu zpracování OÚ,

kategorii zpracovávaných OÚ – v našem případě, jsou to běžné OÚ, provozovatel nezpracovává zvláštní kategorii OÚ.

identifikaci příjemce nebo o kategorii příjemce, kterému byly nebo mají být OÚ poskytnuty, zejména o příjemci ve třetí zemi nebo o mezinárodní organizaci, pokud je to možné,

době uchovávání OÚ; není-li to možné, informaci o kritériích jejího určení,

právě požadovat od provozovatele opravu OÚ týkajících se kupujícího, jejich vymazání nebo omezení jejich zpracování, nebo o právu namítat zpracování OÚ,

právě podat návrh na zahájení řízení,

zdroji OÚ, pokud se osobní údaje nezískaly od kupujícího,

existenci automatizovaného individuálního rozhodování včetně profilování v těchto případech poskytne provozovatel kupujícímu informace zejména o použitém postupu, jakož io významu a předpokládaných důsledcích takového zpracování OÚ pro kupujícího.

Provozovatel je povinen poskytnout na základě této žádost informace do 30 dnů od doručení této žádosti. Tuto lhůtu může provozovatel prodloužit o dalších 60 dní, o odkladu vás budeme informovat.

Za opakované poskytnutí OÚ, o které kupující požádá, může provozovatel účtovat přiměřený poplatek odpovídající administrativním nákladům. Provozovatel je povinen poskytnout OÚ kupujícího způsobem jakým požádal nebo podle jeho požadavku.

Provozovatel si vyhrazuje právo kupujícího verifikovat, a zjistit, zda se jedná o konkrétního kupujícího. Verifikace spočívá, v poskytnutí dodatečných informací např. prostřednictvím kontrolních otázek. Verifikace je důležitá z hlediska poskytnutí informací o OÚ, které provozovatel zpracovává ochrany osobních údajů.

9. COOKIES

V souladu s § 55 odst. 1 písm. 5 zákona NRSR čj. 351/2011 Sb. o elektronických komunikacích ve znění pozdějších předpisů si Vás dovolujeme informovat o používání cookies a zaměřit Vaši pozornost na možnost změny nastavení svého internetového prohlížeče pro případ, že vám aktuální nastavení využívání cookies nevyhovuje.

Tyto zásady obsahují informace o tom, jak provozovatel používá soubory cookie a podobné technologie (dále jen „cookies“).

Co jsou cookies?

Soubory cookie jsou malé textové soubory, které mohou být do internetového prohlížeče odesílány při návštěvě webových stránek a ukládány do vašeho zařízení (počítače nebo do jiného zařízení s přístupem na internet, jako např. smartphone nebo tablet). Soubory cookies se ukládají do složky pro soubory vašeho prohlížeče. Cookies obvykle obsahují název webové stránky, ze které pocházejí, platnost a hodnotu. Při příští návštěvě stránky webový prohlížeč znovu načte soubory cookies a tyto informace odešle zpět webové stránce, která původně cookies vytvořila. Soubory „cookies“, které používáme, nepoškozují váš počítač.

Cookies používáme s cílem optimálně vytvářet a neustále zkvalitňovat naše služby, přizpůsobit je vašim zájmům a potřebám a zlepšovat jejich strukturu a obsah.

Na stránce www.altanky-domceky.sk mohou být použity dočasné a trvalé cookies. Na našich webových stránkách používáme několik typů cookies.

Základní soubory cookies

Tyto soubory cookies tvoří základ pro provoz našich webových stránek a umožňují používání základních funkcí, jako jsou například zabezpečené oblasti nebo online platby. Základními cookies jsou například. zapamatování přihlášení, umožnění přístupu k zabezpečeným oblastem bez nutnosti opětovného přihlášení, předvyplnění formulářů a pod. Bez těchto cookies nemůžeme poskytovat služby, které tvoří základ našich stránek. Pokud tyto cookies zakážete, nebudeme moci zaručit bezvadný chod stránek.

Provozní soubory cookies

Pomocí provozních cookies shromažďujeme statistické informace o tom, jak používáte naše webové stránky. Tyto technické informace nám např. řeknou, na které části webové stránky jste klikli, kterou stránku jste navštívili naposledy a pod. Tyto cookies nám slouží k analýze a vylepšování našich webových stránek z hlediska obsahu, výkonu a designu. Pokud tyto cookies zakážete, nemůžeme vám zaručit bezvadný chod našich stránek.

Nechci využívat cookies, jak to změnit?

Cookies, které se na www.altanky-domceky.sk používají, si můžete nastavit ve svém webovém prohlížeči. Většina internetových prohlížečů je původně nastavena na automatické akceptování cookies. Toto nastavení můžete změnit zablokováním cookies nebo upozorněním v případě, že se mají cookies poslat do vašeho zařízení.

Instrukce pro změnu cookies naleznete v pomoci každého prohlížeče. Pokud používáte různá zařízení pro přístup ke stránkám (např. počítač, smartphone, tablet), doporučujeme každý prohlížeč na každém zařízení přizpůsobit vašim preferencím cookies.

Cookies můžete v prohlížeči odstranit jednotlivě nebo všechny najednou a to buď přímo (pokud ví kde jsou uloženy) nebo pomocí prohlížeče.